Produs adăugat în coș cu succes
cantitate
Există 0 [/ 1] produse in cos. Există 1 produs în coș.
total
Continua cumparaturile

DE VANZARE TERMENI

ARTICOLUL I - Domeniu de aplicare

Magazinul on-line „Cultureindoor.com“ a fost realizat și operat de compania CIS
Acești termeni și condiții se aplică, fără restricții sau rezerve la toate vânzările efectuate de Companie CSI, cu un non-profesionale, care doresc să achiziționeze produsele oferite spre vânzare de către Vânzător pe site-ul său Cultureindoor.com .
Aceste condiții se aplică excluderea tuturor celorlalte condiții, inclusiv cele aplicabile vânzărilor în magazine sau prin intermediul altor canale de distribuție și de marketing.
Aceste Condiții de vânzare sunt accesibile în orice moment de pe acest site și prevalează, dacă este cazul, cu privire la orice altă versiune sau orice alt document contradictorii.
Cu excepția cazului în proba contrarie, datele înregistrate de către Compania CSI constituie o dovadă a tuturor tranzacțiilor.
În conformitate cu articolul L.111-1 din Codul privind protecția consumatorilor, conținutul „Cultureindoor.com“ permite, înainte de încheierea unei comenzi, clientul să cunoască caracteristicile esențiale ale produselor selectate.

Ofertele de produse sunt în stocuri. Informațiile privind disponibilitatea produselor sunt furnizate în momentul plasării comenzii.
Modificările acestor termeni generali sunt obligatorii pentru utilizatorii site-ului de la on-line și nu se pot aplica tranzacțiilor încheiate înainte.

Validarea comenzii de către cumpărător este acceptarea acestor Termeni si Conditii.


ARTICOLUL 2 - Dreptul de retragere

Cumpărătorul are, în conformitate cu articolul L 121-21 din Codul de consum, pe o perioadă de 14 zile lucrătoare de la livrarea de produse pentru a informa societatea CSI cu privire la intenția sa de a-și exercita dreptul de retragere. Cumpărătorul trebuie apoi să le întoarcă vânzătorului la sfârșitul schimb sau de restituire, cu condiția ca produsele sunt returnate în ambalajul lor original și în stare perfectă în termen de 14 zile de la comunicarea deciziei sale de a se retrage . articole deteriorate, murdare sau incomplete nu vor fi rambursate sau schimbate. Costurile de returnare sunt responsabilitatea exclusivă a cumpărătorului. Returnarea produselor trebuie să fie însoțită de factura. Schimbul (în funcție de disponibilitate) sau rambursarea se va face în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea de către Vânzător, articole returnate de către cumpărător. Rambursarea se va face în funcție de forma de plată inițială, prin card de credit, PayPal sau transfer bancar.

Orice solicitare din partea companiei CSI se poate face:
- e - mail sav@cultureindoor.com.
- prin telefon la 0164212000 , de luni până vineri 10:00 - 12:30 și 14:30 la 17:00.

Orice produs de schimb sau de restituire trebuie să fie returnat în întregime (inclusiv manuale și accesorii) și în ambalajul original , în perfectă stare, în Colissimo cu asigurare care acoperă valoarea de piață a produselor returnate la următoarea adresă: CSI - 32 Rue de la Regalle -77,181 Courtry.

ARTICOLUL 3 - Controale de validare

Este Clientul pentru a selecta site-ul produsele pe care doresc să comande.

Orice ordin semnat de client „dublu clic“ constituie o acceptare irevocabilă, care poate fi contestată numai în cazurile prevăzute în acești termeni și condiții generale ca dreptul de retragere și din stoc.

Conform legii din 13 martie 2000 privind semnătura electronică, din momentul în care clientul salvează comanda sau „dublu clic“ pe orice comandă de achiziție, comanda clientului este considerat acceptat cu bună știință și irevocabilă, ambele prețuri, volume și cantități.

Acceptarea comenzii este supusă plății și primirea acesteia în întregime.

În cazul anulării comenzii de către client după acceptarea acesteia de către Prestator, dincolo de 14 zile care rezultă din dreptul de retragere din orice motiv, altul decât cele de forță majoră, o sumă egală cu 10% din totalul facturii Furnizorul va fi achiziționate cu titlu de daune interese, pentru repararea prejudiciului suferit, de asemenea.

ARTICOLUL 4 - Preț

Produsele sunt livrate la ratele în vigoare pe site-ul, în timpul înregistrării comenzii de către Vânzător. Prețurile sunt exprimate în euro și fiscale (inclusiv fiscale).
Aceste prețuri sunt ferme și nu sunt supuse revizuirii în timpul perioadei lor de valabilitate, astfel cum este indicat pe site-ul web al vânzătorului. Acestea nu includ taxele de procesare, transport maritim, de transport și de livrare, care sunt încărcate suplimentar.
O factură electronică este emisă de Vânzător și trimis clientului pe adresa de e-mail-l pentru a elibera Vânzătorului.

CSI își rezervă dreptul de a anula toate ordinele pe care prețurile ar fi incorect ca urmare a unei erori de calculator, hacking-ul, eroare de introducere de date sau de alte răutate interne sau externe pentru societate. CSI vor fi necesare pentru a preveni clientul pentru a anula comanda și de a face rambursarea corespunzătoare. Dacă găsiți o eroare, vă mulțumesc pentru a ne contacta prin e-mail la contact@cultureindoor.com.

(**) prețul pe litru și kilogram sunt exclusiv preț promoțional.

ARTICOLUL 5 - Plată

Prețul se plătește integral la data introducerii ordinului de către cumpărător.
Pentru a seta ordinea, CSI oferă cumpărătorului diverse plată destinate în comanda de achiziție, și anume: card de credit cu plată sigure și 3x numerar (50% la momentul comenzii / 25% 30 zile / 25% 60 de zile) paypal, paypal exprima, ordine de bani, prin transfer bancar.

Plățile de card de credit sunt debitate la momentul introducerii ordinului.

Orice ordin plătite prin cec sau ordin de plată vor fi procesate la primirea plății. Perioadele de disponibilitate ca de transport sunt recalculate de la data primirii plății.

Compania CSI își rezervă dreptul de a suspenda orice gestionare a comenzilor și livrarea în caz de refuz de a autoriza plata prin card de credit de către instituția financiară certificată, refuzul autorizație de plată prin cec din de garantare a cecurilor societate privată ales de CSI sau în caz de neplată.
Compania CSI își rezervă în mod expres dreptul de a refuza livrarea sau de a livra o comandă de la un client care nu a plătit integral sau o comandă anterioară sau cu care un litigiu de plată este în prezent în curs administrare.
CSI nu poate fi considerată responsabilă pentru deturnare de fonduri sau utilizarea frauduloasă a oricăror mijloace de plată, care nu ar fi fost detectate prin procedura de verificare.
CSI își păstrează proprietatea deplină a bunurilor vândute până la primirea integrală a tuturor sumelor datorate de către client sub controlul său, inclusiv taxele și impozitele.
Transferul de proprietate asupra bunurilor achiziționate în CSI de către client a unei terțe părți, nu vor fi susținute de companie CSI
Numai cumpărătorul inițial al proprietății poate solicita dispoziții de acces ale acestor condiții de vânzare.

ARTICOLUL 6 - instantanee și loialitate reducere

De la prima achiziție și pentru orice comandă care depășește următoarele praguri, clientul va primi o reducere imediată:
- 5% reducere de la 149 € cumpărare
- 7,5% reducere de la € 349 de cumpărare
- 10% reducere de la € 750 cumpărare
- reducere de 15%, de la 1500 € cumpărare
- 20% reducere de la € 3000 cumpărare
Clientul va beneficia, plus un discount de fidelitate. ordinele (excluzând costurile de transport) sunt cumulative, iar clientul va beneficia de reducere corespunzătoare a lagărului atunci când a trecut.
Clientul va pierde o reducere, dacă aceasta nu trece de control pentru o perioadă de un an.

Unele produse sunt excluse din imediată predare și de loialitate reducere. Aceste produse sunt marcate „nu sunt incluse în reduceri.“ Sistemul complet de predare poate fi suspendată în orice moment (inclusiv posibilitatea de promovare pe întregul catalog, perioada soldes..etc)

produsele de vânzări Flash sunt excluse din sistem imediat și fidelitate rabat.

ARTICOLUL 7 -Shipping / Livrare

Transport de timp depinde de tipul de plată ales de către client, pregătirea, pentru a interveni la primirea și încasarea plății.
Produsele achiziționate de către Cumpărător vor fi expediate în termen de maximum 5 zile lucrătoare la adresa specificată de către Cumpărător, în scopul său pe site-ul, în funcție de disponibilitate.
În cazul indisponibilității unui produs comandat, mai ales din cauza furnizorilor noștri, cumpărătorul va fi informat cel mai devreme și va avea posibilitatea de a anula comanda. Cumpărătorul va avea posibilitatea de a solicita o rambursare, fie, dacă este cazul, plătită în 15 zile cel târziu la data plății acestora, sau schimbul de caracteristici ale produsului și prețul echivalent în cazul în care CSI este în măsură să oferă.
În cazul imposibilității de schimb, CSI își rezervă dreptul de a anula comanda clientului și de a returna sumele plătite.
Informații cu privire la disponibilitatea produselor transmise de către furnizorii noștri, indisponibilitatea produsului nu angajează răspunderea CSI sau dreptul la despăgubiri pentru client.
Cu excepția cazurilor speciale sau lipsa unuia sau mai multor produse, produsele comandate vor fi livrate la o dată.
Livrările sunt realizate de către un operator de transport independent.
- Pentru Franța, Corsica și Monaco: livrare 24 de Chronopost pentru comenzi cu o greutate totală mai mică de 50 kg, livrare 2 până la 3 zile pe suport pentru comenzi de peste 50 kg
- Pentru International: livrare 5 până la 7 zile lucrătoare de Chronopost sau Coliposte
- De peste mări: livrare 4-8 zile lucrătoare de către Coliposte
Livrarea de colete grele și voluminoase vor fi trimiterea de purtător de obiect.
Vanzatorul este de acord să depună toate eforturile sale de a livra produsele comandate de Cumpărător în termenul specificat mai sus. Cu toate acestea, în cazul în care bunurile comandate nu au fost livrate la termenul stipulat în contract, vânzarea poate fi anulată la cererea scrisă a Cumpărătorului. Sumele plătite de către cumpărător va fi rambursată fără întârziere, cu excluderea oricărei compensații sau deducere, în conformitate cu articolul L111-1 din Codul privind protecția consumatorilor.

În cazul în care cererea specială a Cumpărătorului referitoare la condițiile de ambalare și transport a produselor comandate, acceptate în mod corespunzător în scris de către Vânzător, costurile asociate vor fi de facturare specifice suplimentare cu privire la estimări acceptate anterior în scris de cumpărător.

Produsele sunt livrate la adresa specificată de client de pe formularul de comandă.
Clientul trebuie să verifice informațiile furnizate integralitatea și conformitatea CIS Acestea din urmă nu poate fi considerat responsabil pentru eventualele erori de introducere a datelor și consecințele în ceea ce privește întârzierile sau livrarea greșită. În acest context, toate costurile suportate pentru returnarea comenzii vor fi suportate integral de către client.
CSI nu poate fi considerată responsabilă pentru întârzierile de livrare din cauza adreselor greșite, numerele de telefon furnizate de către cumpărător sau de forță majoră.
Clientul trebuie să verifice starea ambalajului și a conținutului mărfurilor la livrare. Orice anomalie în ceea ce privește livrarea (daune, produsul lipsă în comparație cu comanda de livrare, pachet deteriorat, produsul rupt ...) trebuie să fie indicat pe primirea buletinului de călătorie ca „rezerve semnificative scrise de mână și complete“, însoțită de semnătura clientul, iar acest lucru în prezența livreaza. În cazul unui expediere prin poștă, în cazul în care pachetul sosește deteriorat sau deschis este esențial ca clientul să stabilească cu factorul sau oficiul poștal depinde un „raport de daune“ (raport 170), astfel încât CIS poate deschide o procedură de investigație și de compensare.
Clientul trebuie să confirme această problemă prin trimiterea transportatorului în termen de două zile (2) de afaceri după data de livrare prin poștă cu confirmare de primire menționând astfel de cereri.
Clientul va avertiza simultan CIS prin trimiterea unei copii a acestei scrisori (cu originalul „raport daune“ dacă este cazul): CIS 32 Rue de la Regalle courtry 77181 sau prin e-mail în sav@cultureindoor.com două zile lucrătoare. După acest timp și nerespectarea acestor formalități, nici o cerere poate fi acceptată în mod valabil de către vânzător.

În funcție de locația de livrare și valoarea comenzii clientul va beneficia de livrare gratuită (detalii aici: http://www.cultureindoor.com/content/12-livraison-gratuite). Unele produse pot beneficia de livrare gratuită din cauza greutății lor. O taxă fixă ​​pe unitate este apoi încărcat la client la momentul comenzii (această informație este indicată în jos desciption produselor).


Articolul 8 - erori de livrare a produselor neconforme - returnarea produsului

Clientul trebuie să facă companiei CSI mai târziu, în 48 ore după naștere, orice cerere de eroare de livrare și / sau neconformitatea bunurilor în natură sau în calitate în comparație cu mențiunile de pe formularul de comandă. Orice cerere făcută după data aceasta va fi respinsă fără a recurge.
Orice pretenție la societatea CSI se poate face:
- prin e - mail , prin intermediul formularului de contact
- prin telefon la 0164212000, de luni până vineri 10:00 - 12:30 și 14:30 la 17:00.
Orice nu Cererea în normele definite mai sus și în termenele nu au putut fi luate în considerare și eliberați compania de orice client CSI răspundere.

Se reamintește faptul că clientul beneficiază de garanția legală împotriva defectelor ascunse (art 1641-1649 din Codul civil) și garanția legală de conformitate (art L211-1 și următoarele din Codul de consum). Cumpărătorul poate acționa într-o perioadă de 2 ani de la livrarea produsului de a acționa. Cumpărătorul poate alege între reparare sau înlocuire, în conformitate cu garanția de conformitate. Atunci când punerea în aplicare a garanției împotriva defectelor ascunse cumpărătorul poate alege între rezoluția de vânzare sau o reducere a prețului de vânzare, în conformitate cu articolul 1644 din Codul civil.


Orice produs de schimb sau de restituire trebuie să fie returnate în termen de 14 zile de la primirea acordului de retur cu compania CSI în întregime (inclusiv manuale și accesorii) și în ambalajul original, în perfectă stare, Colissimo recomandată cu asigurare care acoperă valoarea de piață a produselor returnate la următoarea adresă: CIS - 32 Rue de la Regalle -77,181 Courtry. Toate declarațiile trebuie raportate înainte de Customer Service Compania CIS returnare bun tipărite ar trebui să fie tras în interiorul ambalajului.
de transport maritim avansat de client va fi rambursate de către compania CIS (pe sprijinirea și în costul unui sending recomandat Colissimo), cu excepția cazului în care s-ar dovedi că produsul nu se potrivește declarația inițială făcută de către client în dreptul de returnare.
Nerespectarea procedurii de mai sus nici o cerere pentru nerespectarea sau defect al bunurilor livrate, vor fi acceptate.

Schimbul (în funcție de disponibilitate) sau rambursarea se va face în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea de către Vânzător, articole returnate de către cumpărător. Rambursarea se va face în funcție de forma de plată inițială, prin card de credit, PayPal sau transfer bancar.

În toate celelalte cazuri, produsul va reveni exclusiv la client.

ARTICOLUL 9 - Transferul de proprietate - Transferul riscurilor


Transferul de proprietate al produselor Vânzătorului, în favoarea cumpărătorului, va avea loc numai după plata integrală de către acesta din urmă, iar acest lucru indiferent de data de livrare a produselor.

ARTICOLUL 10 - Răspundere Vânzător - Garanție

Produsele furnizate de către Vânzător acordate în conformitate cu prevederile legale,
- garanția legală de conformitate,
- garanția legală împotriva defectelor ascunse de la defecte de material, de proiectare sau de fabricație care afectează produsele livrate și făcându-le improprii pentru utilizare,
- garanția oferită de producător, în funcție de marca și produsul în cauză.
Garanția este exclusă în caz de abuz, neglijare sau lipsa de întreținere din partea cumpărătorului, ca în caz de uzura normala, accident sau forță majoră și garanția Vânzătorului este limitată la înlocuirea sau rambursarea produselor neconforme sau a atribuit un viciu.
Pentru a valorifica drepturile, Cumpărătorul va, sub sancțiunea decăderii din orice acțiune referitoare la acestea, să notifice Vânzătorul, în scris, cu privire la existența unor defecte într-o perioadă de maximum 8 zile de la descoperirea lor.
Vânzătorul va înlocui sau repara produsele defecte sau părți în garanție judecat.
Produsele vândute pe site-ul respectă reglementările în vigoare în Franța. răspunderea vânzătorului nu sunt efectuate în cazul nerespectării legislației țării în care sunt livrate produsele, acesta este cumpărătorul să verifice.
Cumpărătorul este responsabil pentru alegerea produselor, depozitarea și utilizarea lor.
Vânzătorul nu va fi considerat responsabil sau nu pentru orice întârziere sau eșec în consecință apariția unui caz de forță majoră, de obicei, recunoscut de jurisprudența franceză.
Echipamentul electric oferă un kit trebuie să fie conectat de un electrician calificat. Responsabilitatea pentru SIC trebuie să fie în nici un caz responsabil pentru orice încălcare a acestor termeni de instalare.

Ca o condiție esențială a vânzării, se reamintește că cumpărător este singurul responsabil include utilizarea produselor vânzătorului, adecvarea lor pentru utilizarea lor și destinația lor. Cumpărătorul interzice utilizarea produselor Vanzatorului care ar fi contrară ordinii publice, cerințele Codului de sănătate publică, și în general cu prevederile legale sau de reglementare aplicabile în temeiul legislației franceze și europene.


Articolul 11: Nici o validare parțială

În cazul în care una sau mai multe prevederi ale acestor termeni și condiții sunt considerate a fi invalidă sau declarate ca atare, în conformitate cu orice lege, regulament sau ca urmare a unei decizii definitive a unei instanțe competente, celelalte prevederi vor rămâne în vigoare și domeniul de aplicare.

ARTICOLUL 12 - Prelucrarea datelor și a libertăților

În conformitate cu legea 78-17 din 6 ianuarie 1978, el a fost amintit ca datele personale solicitate de către Cumpărător este necesară pentru a procesa comanda și pregătirea facturilor, de exemplu.
Tratamentul informațiilor prin intermediul site-ul vânzătorului a fost făcut obiectul unei declarații la CNIL.
Cumpărătorul are, în conformitate cu reglementările naționale și europene ale unui drept permanent de acces, modificare, rectificare și opoziție în ceea ce privește informațiile cu privire la aceasta.

ARTICOLUL 13 - Proprietatea intelectuală

Conținutul site-ului este proprietatea Vânzătorului și partenerii săi și sunt protejate de legile franceze și internaționale privind proprietatea intelectuală.
Reproducerea totală sau parțială a acestui conținut este strict interzisă și poate constitui o încălcare a drepturilor de autor.
În plus, CSI rămâne proprietarul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală pe studii, desene, modele, prototipuri, etc., realizate (chiar și la cererea Clientului) pentru furnizarea de servicii Clientului. Prin urmare, Clientul interzice orice reproducere sau utilizare a studiilor, desene, modele și prototipuri, etc., fără acordul expres scris prealabil al CSI, care poate face condiționată de o analiză financiară.

ARTICOLUL 14 - Legea aplicabilă - Limba

Prin acord expres între părți, acest acord este guvernat de și supuse legii franceze.
Este scris în limba franceză. În cazul în care este tradus în una sau mai multe limbi, numai textul în limba franceză va prevala în caz de litigiu.

ARTICOLUL 15 - Litigii

Toate litigiile care decurg din acest contract ar putea da naștere în ceea ce privește validitatea, interpretarea, executarea, rezilierea, consecințele sale acestora și consecințele acestora vor fi înaintate instanțelor competente în condițiile dreptului comun.
În caz de litigiu cu profesioniști și / sau comercianți, instanța comercială competentă va fi cea de la locul sediului social al companiei CSI

ARTICOLUL 16 - Acceptarea Cumpărătorului

Faptul că un individ (sau entitate) pentru a comanda site-ul Vânzătorului presupune acceptarea și acceptarea deplină a acestor condiții de vânzare, astfel cum sunt recunoscute în mod expres de către achizitor, care dă în special orice document contradictoriu, care ar fi imposibil de aplicat împotriva Vânzătorului.


Înregistrarea dvs. a fost reușită Your email is already registered
or this is not an email address
Accept

Pentru a vă oferi servicii și oferte adaptate intereselor dvs., Cultura interioară folosește cookie-uri. Continuând să răsfoiți site-ul, sunteți de acord cu utilizarea lor. Pentru mai multe informații și seta cookie - uri, click aici .